Повернення товару
Умови повернення і гарантії
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».
Умови повернення для товарів належної якості
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотній доставка товарів здійснюється по рахунок покупця. Обов'язково: збереження заводської упаковки, комплектації і товарного вигляду виробу. Повернення коштів Покупцеві надається протягом 3 днів з моменту отримання товару Продавцем. Запчастини зі слідами установки або експлуатації поверненню не підлягають! Товар, привезений під замовлення з-за кордону, поверненню не підлягає.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» , компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Умови гарантійного повернення
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
У разі виходу Товару з ладу з вини Покупця або в разі неякісного монтажу або установки, порушення умов експлуатації, зберігання, транспортування, а також у випадках механічних пошкоджень Товару, Постачальник відповідальності не несе.
Якщо товар вийшов з ладу до закінчення гарантійного терміну (гарантійний термін встановлений від 14 днів до 12 міс, в залежності від деталі - уточнюйте перед покупкою), Покупець має право заявити Постачальнику рекламацію:
-надати ПОВНІСТЮ заповнений бланк рекламації
-акт виконаних робіт по СТО (з вказанням VIN авто, марки и типу двигуна), де проводилася установка даної запчастини
-документи з СТО з відповідними сертифікатами на проведення робіт
-рахунок, який підтверджує оплату послуг СТО.
Звертаємо Вашу увагу на те, що в претензії Вам може бути відмовлено в разі самостійної установки запчастин.
Рекламація проводиться протягом 5 днів з моменту виникнення несправності.
Термін розгляду рекламації до 14 днів з моменту отримання товару від покупця на склад продавця. У разі необхідності відправки товару на експертизу виробнику зазначений строк може бути збільшений до 2 місяців.
У разі позитивного рішення по рекламації в сторону покупця, відшкодовується вартість рекламаційного вироби клієнту протягом 7 днів.